Na cestách si fotografie dělá téměř každý, ale na Facebooku nebo Instagramu je vidí rád jen málokdo. Podle studie pojišťovny Aviva jsou fotky z dovolené na sociálních sítích protivné třem čtvrtinám uživatelů. A vůbec nejnenáviděnější jsou pohledy přes vlastní opálené nohy na bazén. Shodou okolností právě tato kompozice patří k těm nejčastěji sdíleným.

Pokud chce mít cestovatel z fotografií radost a sdílet je s ostatními, je dobré ohlídat jak množství fotografií, tak i jejich kvalitu. Není přitom od věci zapomenout na přehnaná očekávání. Kampaně, jako je "Shot on iPhone" od Applu, totiž zákazníky klamou. Fantastickou ostrost i perfektní barvy zajišťují další zařízení, od výměnných objektivů až po stabilizační systémy za desítky tisíc korun. A hodiny a hodiny úprav v aplikacích, jako je Photoshop. HN přinášejí několik základních rad, jak si z cest přivézt co nejlepší snímky.