Američtí vědci mají ale jasno. Lidé, kteří pravidelně konzumují čokoládu, trpí depresemi více než ostatní. Tvrdí to ve studii publikované v časopise Archives of Internal Medicine.
Vědci z Kalifornské univerzity uvedli, že deprese ve větší míře zjistili u lidí, kteří snědí nejméně tabulku čokolády týdně. Ti jsou podle výzkumu k depresím náchylnější než lidé, kteří konzumují čokoládu jen občas.
Nejvíc depresemi ve skupině tisíci zkoumaných pacientů trpěli lidé, kteří zkonzumovali více než šest tabulek čokolády měsíčně.
Vědci se nyní snaží prokázat, proč spojení mezi čokoládou a depresemi existuje. Jedním z možných vysvětlení prý může být i to, že depresivní lidé sáhnou po čokoládě častěji než ti ostatní.
Vědci ale nevylučují, že čokoláda může přímo deprese vyvolávat.
- Diskuse
- Celkem 10 příspěvků
Voda je smrtelně nebezpečná, protože je dokázáno, že každý kdo...
... 95 procent obeti autonehod ma totiz v zaludku natraveny chleba!
zajímalo by mě, jak přišli na spojitost mezi čokoládou a depresí....
Tato studie se totiž týká ČOKOLÁDY a to je výrobek, který musí...
Tak tohle nějak nechápu, většina hořkých čokolád v obchodech má...
- User eXperience Designer
- Jste "Vývojář" ? Pracujte pro Jobs.cz
- SAP specialista
- Systémový specialista – IT administrátor
- LAN Administrator
- Analytik/programátor
- Programátor .NET - ERP systému (30.000 – 55.000)
- Obchodní zástupce prodeje software
- PHP programátor - Brno
- Velký nábor programátorů C++
- Senior ABAP Developer/Consultant
- SPRÁVA DATOVÉHO SKLADU - ŽL

























