Známé přísloví říká, že jediná věc, co člověk v životě opravdu musí, je zemřít. V současnosti existuje aplikace nebo on-line služba téměř na všechno - a tak vznikla i sociální síť pro mrtvé.

Londýnský podnikatel James Norris spustil bezplatnou internetovou službu DeadSocial a představil ji na veletrhu SXSWi v americkém Austinu.  Umožňuje registrovaným uživatelům automaticky publikovat zprávy na sociální sítě Facebook, Twitter a Google+ i poté, co zemřou. Pomocí kalendáře si mohou dopředu naplánovat statusy, které v daných časových intervalech po smrti budou zobrazeny na jejich profilech.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se