Panasonic má na veletrhu IFA zásadní úkol – ukázat, že aktuální nepříznivé hospodářské výsledky a pokles zájmu o plazmové televize firmu nepoloží.
I proto Panasonic věnoval hodně pozornosti netradičním oblastem – energetice a domácím spotřebičům.

V tradičních oblastech Panasonic překvapil změnou designu. Místo tradičního černého plastu u televizorů čeká zákazníky v novém modelovém roce kombinace stříbrného kovu a skla a mnohem větší důraz na propojení televizoru s mobilními telefony a tablety.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se