Microsoft má za sebou další schizofrenní rok. Firma se stabilními příjmy čelí kritice kvůli pomalému zavádění inovací i kvůli příliš výrazným změnám v nových produktech. Pod tlakem ze strany Applu a Googlu se Microsoft mění, ale navenek zůstává kožený, nepřístupný… prostě není cool.

Špatný veřejný obraz, podporovaný i nesympatickým šéfem v podobě odcházejícího Steva Ballmera a agresivní negativní reklamou, přitom zastiňuje úspěšné a povedené produkty, jako jsou Windows 8/8.1 nebo Office 2013/365.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se