Google a italská Luxottica, největší světový výrobce brýlí a provozovatel rozsáhlé sítě optik, uzavřeli smlouvu o spolupráci. Luxottica navrhne a vyrobí nové rámečky pro stávající uživatele Google Glass a poskytne Googlu prostor ve svých obchodech pro prezentaci Glass, až začne s jejich prodejem.

Google se v posledních týdnech stal terčem kritiky kvůli pomalému zlepšování Google Glass, které se veřejnosti poprvé ukázaly před dvěma lety, i kvůli negativním emocím, které v části lidí chytré brýle vzbuzují. Tým za Google Glass nejprve vydal defenzivní zprávu nazvanou 10 mýtů o Google Glass, ale zpráva, která znamená spojení s firmou, pod níž patří značky jako Oakley a RayBan, je výrazný posun směrem k reálné dostupnosti chytrých brýlí.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se