Největší světová sociální síť v loňském roce utržila 12,47 miliardy dolarů. Oproti roku 2013 tak tržby jedné z nejhodnotnějších firem na světě vzrostly o 58 procent. V posledním kvartále loňského roku pak Facebook utržil 3,85 miliardy dolarů a překonal tak odhady analytiků, kteří firmě předpovídali tržby ve výši 3,77 miliardy dolarů.

Služeb Facebooku ke konci roku využilo 1,39 miliardy lidí, o 13 procent uživatelů více než v roce 2013. A podle zveřejněných čísel se 86 procent z nich přihlašovalo na svůj účet prostřednictvím smartphonu nebo jiných mobilních zařízení. 

Jen ve čtvrtém čtvrtletí Facebooku reklamy v chytrých telefonech přinesly 69 procent všech tržeb a zajistily jí 2,48 miliardy dolarů. Celkově firma na reklamách v uvedeném období vydělala 3,59 miliardy dolarů, tedy o polovinu více než v roce 2013. Podle agentury Reuters je tento úspěch Facebooku v kontrastu s tržbami z reklam jeho konkurentů Google a Yahoo. Ti v tomto ohledu ztrácejí kvůli přesunu uživatelů a také zadavatelů reklamy na mobilní zařízení.

Akcie Facebooku v posledních 12 měsících rostly o desítky procent. Podle serveru CNBC se ale v následujícím období počítá se zpomalením růstu především kvůli konkurenci a také větším výdajům. Facebook očekával, že se náklady v posledních měsících roku 2014 zvýší o 50-70 procent. Ve čtvrtém kvartále ale meziročně stouply o 87 procent na 2,72 miliardy dolarů. Téměř polovinu z této částky spolkly výdaje na výzkum a vývoj.

Čistý zisk společnosti vzrostl vůči poslednímu kvartálu roku 2013 o 34 procent. Loni si společnost vydělala 701 milionů dolarů. V přepočtu na akcii byl zisk 25 centů za akcii. Facebook oznámil své výsledky po uzavření obchodování na amerických burzách. Jeho akcie tam hodinu po "zazvonění" dosahovaly podle agentury Reuters výše 76,80 dolaru na akcii. Před půlnocí středoevropského času akcie klesly na 74,21 dolaru za akcii