Ne každé dítě si dnes vystačí s klasickými hračkami a výrobci s nimi musí držet krok. Model dinosaura, který běhá za míčkem a protestuje při tahání za ocas, nebo robot ovladatelný aplikací chytrého telefonu jsou nejen výsledkem snahy zaujmout novou generaci, ale i odlišit se od konkurence. Zejména je to důležité v Číně, která vyrábí na 70 procent všech hraček na světě. Do výroby hi-tech zábavy pro děti čínské firmy nutí i tlak levnější pracovní síly z jihovýchodní Asie.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se