Jarda Jágr možná ví, jak zaostřit na úspěch. Huawei si ale nejspíše není úplně jistý, jak pokračovat. Čínský telekomunikační obr se během dvou let vyšplhal na pozici třetího největšího výrobce chytrých telefonů na světě díky určité poctivosti – solidní hardware, povedený, ne vždy originální, design a výhodnější cena než u konkurence.

Vlajková loď Huawei pro rok 2016 ale zpomalila tempo. Po měsíci testování se projeví všechny drobnosti, které oddělují P9 od absolutní špičky. Zároveň se ukazuje, že někdy stačí jen jedna dvě změny, aby si telefon udržel místo na trhu. Možná, že právě tohle se Huawei naučil od Applu.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se