Clever Monitor je prvním nástrojem na přímý marketing s umělou inteligencí, který se sám učí, jak klientovu kampaň co nejlépe optimalizovat a tím i snižovat reálné náklady. Správně vytvořené directmailingové kampaně patří mezi nejefektivnější nástroje, jak oslovit nové, ale i stávající zákazníky. Clever Monitor navíc díky propracovanému analytickému modulu dokáže poznat chování zákazníků a na základě získaných dat optimalizovat další kampaně pro jejich větší dosah.

"Naše řešení pomáhá klientovi efektivně komunikovat s jeho odběrateli. Umíme sledovat aktivitu jednotlivých odběratelů, identifikovat jejich technologické pozadí, tzn. zda čte své e-maily v telefonu, tabletu, či na počítači. Kampaně začínáme analyzovat již v jejich průběhu a klient je může upravit v reálném čase. Slovo spam neznáme. Garantujeme, že při správném dodržování pravidel žádný z námi rozeslaných e-mailů neskončí jako spam," říká výkonný ředitel Clever Monitoru Lukáš Hakoš.

V České republice patří k zákazníkům Clever Monitoru např. ČEZ, Ondrášovka, Factoring České spořitelny, Ministerstvo zahraničních věcí ČR nebo Magistrát hlavního města Prahy.

Clever Monitor

Článek byl publikován v ICT revue 6/2016.