Kanceláře na pražském Smíchově, kterými prochází šestatřicetiletý Martin Pejša, vypadají jako z manuálu moderního IT podnikatele − neformální prostředí, designový nábytek, opracované palety, pestré stěny. Hlavně žádná korporátní nuda, aby šance přilákat mladé ­ajťáky a kreativce byla větší.

"Máme 250 lidí, ale teď sháníme 80 dalších," vysvětluje někdejší obchodní ředitel mobilního operátora Vodafone. Hovoří přitom o své firmě Creative Dock, kterou rozjel před čtyřmi lety jako takovou líheň pro start-upy: "Funguje to tak, že velké společnosti si u nás objednají inovační projekt a my jim ho mimo jejich struktury vyvineme."

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se