Telefonní služby jsou důležitou součástí života lidí a očekáváme, že se všemi zákazníky bude zacházeno férově a v dobré víře. Nebudeme váhat prošetřovat a pokutovat ty, kteří porušují pravidla.

Toto prohlášení pronesl britský regulátor Ofcom. Loni udělil rekordní pokutu téměř 140 milionů korun firmě Vodafone za klamání zákazníků při prodeji předplacených karet. Společnost Vodafone chybu promptně přiznala, aniž by se snažila u soudu rozhodnutí regulátora zvrátit.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se