Slovákovi Andreji Pančíkovi stačily necelé dva roky rozvíjení start-upu Represent, aby svou firmu nakonec prodal americké firmě CustomInk za odhadovanou cenu 100 milionů dolarů, tedy zhruba 2,5 miliardy korun. Pro rozjezd svého projektu, jenž provádí charitativní dražby oděvů amerických celebrit, získal miliony korun od českého fondu Credo Ventures, který ho v začátcích podpořil.

Podobné štěstí přitom neměly desítky dalších mladých firem z Česka. Ty často přicházejí s inovativními byznysovými nápady, řada z nich ale neprorazí právě proto, že jim chybí peníze do začátku.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se