Zdá se, že datová analytika přestává být pro manažerky a manažery neznámou a pracují s ní stále častěji. Velký potenciál pro její rozvoj vidíme v zatím netradičních oblastech, jako je práce s lokačními daty nebo zvyšování hodnoty zákazníka. A také v odvětvích, kde se doposud využívá zřídka, shrnul výsledky nedávného průzkumu David Slánský.

Kolega a šéf analytického týmu KPMG v Česku narážel na zjištění, že s analýzou dat pracují tři čtvrtiny tuzemských společností. Datová analytika se v byznysu stává mainstreamem. Ale jak si s daty a technologiemi rozumí advokátní kanceláře?

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se