Barbora Bibková má několikaleté zkušenosti z působení v FMCG sektoru a rovněž společnosti MallGroup, kde působila na pozici Fashion Buyer Junior. Připravovala portfolio produktů k prodeji pro pět zemí a komunikovala s dodavateli a značkami.

„Bára je velkou posilou do našeho týmu. Vybrali jsme si ji pro její zkušenosti, ale především drive, kterým zapadá do našeho mírně šíleného týmu,“ říká zakladatel a CEO vemzu.cz Michal Do Viet.

Barbora Bibková studovala Marketing, Advertising and PR na University of New York in Prague a dále Fashion and Luxury Management na Global Business School of Barcelona.

Vemzu.cz se zaměřuje na životní styl, módu, kosmetiku, design a doplňky do bytu, nakupuje zde již 1 000 zákazníků měsíčně a mohou vybírat ze 7 000 produktů od 85 značek. E-shopu od svého vzniku loni v říjnu rostou meziměsíčně prodeje průměrně o 55 procent a letos plánuje celkový objem tržeb přes 25 milionů korun.