Česká národní banka zahájila v poslední době ústy některých svých představitelů novou mediální ofenzivu. Cílem je přesvědčit veřejnost, že intervence skončily – a že skončily vcelku úspěšně. Rozhodně tedy mnohem úspěšněji, než kritici prorokovali. Omyl. Intervence neskončily. Pochopitelně, od vlastního "exitu" brzy uběhne osm měsíců. A zatím vše, zdá se, běží hladce. Což právě dodává potřebnou kuráž pro zmíněnou ofenzivu. Jenže důsledky intervencí jsou tu s námi v nevyzpytatelné míře dále. V tomto smyslu intervence neskončily. Důvody jsou minimálně dva.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se