ODS se pokouší o nemožné: udělat z nepopulární značky opět značku atraktivní pomocí Twitteru. Nemožné věci se občas povedou. Pepíka a Mařku ze Lhoty tohle neosloví, ty ovšem dnes už neosloví vůbec nic, protože spolu s Tomášem Klusem vědí, kde jsou zas ty čtyři roky (a kde z jejich pohledu budou i ty další čtyři, ať volby dopadnou jakkoli).

Právě ODS chce vždycky usilovně získat ty, kdo by jí možná i hlas dali, kdyby k volbám vůbec šli. Tohle je poprvé, kdy by se to mohlo povést. Se skutečným obsahem politiky, důvěryhodností volebních lídrů atd. to nemá nic společného, s tím vším však volby vůbec mají společného jen málo. Jde o tu značku, o pocit, emoce, podprahové vnímání. O marketing v hodně širokém smyslu slova: kam si značku umístíte v souřadnicích svého světa.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se