Počet uživatelů, kteří při procházení internetu aktivně blokují reklamy, se meziročně zvýšil o 41 procent – v červnu jich bylo 198 milionů. Vyplývá to z výzkumu, který pravidelně provádí start-up PageFair ve spolupráci s Adobe.

V počtu blokujících uživatelů vede Evropa se 77 miliony oproti 45 milionům Američanů, v USA ale oblíbenost „adblocků“ roste rychleji – o 48 procent oproti evropským 35 procentům. Vedou Řekové a Poláci, nejmenší počet blokujících je na Slovensku, i když Česká republika je na tom podle grafu ve zprávě velmi podobně.

PageFair and Adobe 2015 Ad Blocking Report

Obrázek: The cost of ad blocking. PageFair and Adobe 2015 Ad Blocking Report. 6.

Zbývá vám ještě 60 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se