Spotify, nejúspěšnější hudební služba s dvaceti miliony platících uživatelů, čelí kritice uživatelů poté, co představila nové podmínky ohledně ochrany osobních údajů uživatelů. Spotify chce přístup k mnohem většímu množství osobních údajů a měření výměnou za personalizovanější služby.

Aplikace by podle nových podmínek mohla procházet vaše kontakty, fotografie, zjišťovat polohu a sbírat data ze senzorů v telefonu – například rychlost pohybu. To aby poznala, jestli sedíte v tramvaji, běžíte, nebo se procházíte.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se