Nechce se věřit, že Češi na Googlu nejčastěji vyhledávají, co je to Facebook nebo Youtube. Tradiční žebříček nejvíce vyhledávaných výrazů ukazuje, kolik z nás stále neumí pořádně používat webový prohlížeč nebo si nepamatuje základní webové adresy. V první desítce do této kategorie spadá v mírnějším hodnocení sedm výrazů, v tom přísnějším všech deset.

Zajímavější než samotný přehled nejvyhledávanějších slov je sledování trendů, tedy slov, u kterých intenzita vyhledávání vzrostla meziročně nejvíce. Tady pak vyhrává aktuální dění. Letos to bylo Mistrovství světa v ledním hokeji, následované dvojicí mobilních her. Na druhém místě byla novodobá verze tradičního hada Slither.io, na třetím fenomén Pokémon Go. Pokud vám v žebříčcích bude něco chybět, máte pravdu, Google do svých přehledů nezařazuje pornografii, statistiky z této oblasti nabízí například Pornhub.