Kdo neprodává prostřednictvím telefonů, připravuje se o zákazníky. To je jednoznačný závěr, který lze vyvodit z aktuálních dat společnosti App Annie o zvycích uživatelů mobilních telefonů.

Uživatelé používají nákupní aplikace o více než polovinu častěji než před rokem a více také utrácejí, asi o 40 procent.

Stále roste také zájem o hudební služby, jako je Spotify, Apple Music nebo Google Music, uživatelé je spouštěli v průměru o 43 procent častěji. O třetinu více majitelé chytrých telefonů spouštěli také aplikace z kategorie práce a finance. O pětinu více "seancí" zaznamenala analytika App Annie také u aplikací z kategorií produktivity a zpravodajství.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se