Čtyřikrát větší grafický výkon, dvakrát větší rozlišení, stejná cena a k tomu zachování předchozího modelu za nižší cenu. Apple s příchodem „nového iPadu“ zopakoval úspěšnou strategii pro oslovení co největší části trhu.
Představení nového produktu a zachování dostupnosti starší verze s o něco nižší cenou je krok, který Applu možná trochu sníží ziskovost, mnohem více se ale dotkne konkurence. Ostatní výrobci tabletů budou muset znovu snižovat ceny aktuálních zařízení a vymýšlet, jak vyrobit tablety s FullHD displejem levněji než Apple.
Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře
Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.
Týden s technologiemi Otakara Schöna
Události posledního týdne ve světě technologií podle Otakara Schöna
Editor rubriky Tech Otakar Schön pro Vás vybírá nejzajímavější nebo nejzásadnější události ze světa technologií, které se odehrály v uplynulém týdnu. Každý pátek v podvečer najdete ve své mailové schránce.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru