Před rokem jsme na recenzi jako první na světě získali třetí generaci sluchátek HyperX. Model Revolver byl první, který si značka HyperX navrhla sama. Předchozí Cloud a Cloud II byly v podstatě jen velmi povedená sluchátka Qpad s hezčím designem a lepší cenou. Nyní přišel čas otestovat vylepšenou verzi Revolveru s označením S.

Písmeno S v názvu odkazuje na označení Surround, tedy prostorový zvuk. Stejně jako u sluchátek Cloud totiž HyperX přidal k povedenému headsetu malou krabičku se zesilovačem a obvody potřebnými k vytvoření iluze zvuku, který je všude okolo posluchače.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Druhý model řady Revolver má audiofilský zvuk a ještě o trochu pohodlnější konstrukci.
  • Prostorový zvuk se obejde bez jakéhokoliv softwaru, stačí zmáčknout tlačítko na kabelu.
  • K dispozici je i zabudovaný ekvalizér, který přidá basy nebo zvýrazní dialogy ve filmech.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Týden s technologiemi Otakara Schöna

Události posledního týdne ve světě technologií podle Otakara Schöna

Editor rubriky Tech Otakar Schön pro Vás vybírá nejzajímavější nebo nejzásadnější události ze světa technologií, které se odehrály v uplynulém týdnu. Každé pondělí ráno najdete ve své mailové schránce.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru