Nejlepší způsob, jak prodávat televize, je určitě přes filmy. Televize, která nabídne obraz jako v kině, je jasná nabídka, která dává smysl a posouvá televizní obrazovku od role kulisy do pozice středobodu obýváku, ne-li rodinného života. Panasonic to ví, a proto slibuje prostřednictvím svých televizí postavených na technologii OLED "Hollywood u vás doma".

To by samozřejmě mohl říct každý, ale Panasonic filmový marketing opírá o požehnání lidí, kteří ve filmových studiích pracují, i o to, že nejlepší modely svých televizí dodává i filmařům jako referenční monitory. To ovšem automaticky neznamená, že hollywoodská obrazovka je to nejlepší, co si člověk může domů koupit. K tomu je potřeba ještě něco navíc.

Panasonic je mezi fanoušky kvalitního videa obrovský pojem díky obrovskému náskoku, který měl u plazmových obrazovek Viera a legendárního Kuro přejatého od Pioneeru. Kvalitě plazmy se vyrovnaly až OLED panely od LG a Panasonic logicky nemohl chybět mezi firmami, které tuto technologii zkrotily pod svou značkou.

Zatím jste si přečetli 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Týden s technologiemi Otakara Schöna

Události posledního týdne ve světě technologií podle Otakara Schöna

Editor rubriky Tech Otakar Schön pro Vás vybírá nejzajímavější nebo nejzásadnější události ze světa technologií, které se odehrály v uplynulém týdnu. Každý pátek v podvečer najdete ve své mailové schránce.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru