Nejlepší způsob, jak prodávat televize, je určitě přes filmy. Televize, která nabídne obraz jako v kině, je jasná nabídka, která dává smysl a posouvá televizní obrazovku od role kulisy do pozice středobodu obýváku, ne-li rodinného života. Panasonic to ví, a proto slibuje prostřednictvím svých televizí postavených na technologii OLED "Hollywood u vás doma".
To by samozřejmě mohl říct každý, ale Panasonic filmový marketing opírá o požehnání lidí, kteří ve filmových studiích pracují, i o to, že nejlepší modely svých televizí dodává i filmařům jako referenční monitory. To ovšem automaticky neznamená, že hollywoodská obrazovka je to nejlepší, co si člověk může domů koupit. K tomu je potřeba ještě něco navíc.
Panasonic je mezi fanoušky kvalitního videa obrovský pojem díky obrovskému náskoku, který měl u plazmových obrazovek Viera a legendárního Kuro přejatého od Pioneeru. Kvalitě plazmy se vyrovnaly až OLED panely od LG a Panasonic logicky nemohl chybět mezi firmami, které tuto technologii zkrotily pod svou značkou.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Týden s technologiemi Otakara Schöna
Události posledního týdne ve světě technologií podle Otakara Schöna
Editor rubriky Tech Otakar Schön pro Vás vybírá nejzajímavější nebo nejzásadnější události ze světa moderních technologií, které se odehrály v uplynulém týdnu. Každý pátek v podvečer najdete ve své mailové schránce.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem příjmu newsletteru. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru