Roční hodnota internetových reklamních kampaní v pan-evropské oblasti podle BBC dosahuje 16 miliard eur. Jde o více než dvojnásobek sumy z roku 2006. Údaje vyplývají ze studie společnosti Forrester, která navíc oznámila, že podíl on-line reklamy z celkových výnosů se dostane brzy ze současných devíti na osmnáct procent. Celách 52 % obyvatel zkoumané oblasti je on-line pravidelně a tráví více času na internetu než sledováním televize. Evropští internetoví uživatelé jsou on-line 14,3 hodin týdně, televizi sledují 11,3 hodiny, noviny a časopisy čtou 4,4 hodiny. V příštích čtyřech letech bude v objemech on-line reklamy na čele žebříčku Velká Británie před Německem a Francií.
Vstávat a cvičit, nebo počkat na večer? Nová studie zkoumala, kdy je sportování nejzdravější
Ráno, nebo večer? Tohle dilema řeší rekreační sportovci i lékaři zkoumající zdravotní přínosy sportu. Tongyu Ma z Hong Kong Polytechnic...
19. 4. 2024 ▪ 2 min. čtení