Podobnou dohodu uzavřel YouTube v říjnu s CBS. Ta se rozhodla nabídnou na stránkách YouTube v plné délce epizody televizních seriálů Star Trek, Mladí a neklidní či Beverly Hills 90210.
MGM nabídne jako první na YouTube epizody ze svého pořadu American Gladiators. Jako další budou k dispozici v plné délce filmy jako Neprůstřelný mnich a Sedm statečných a sestřihy populárních filmů jako Pravá blondýna. Filmy bude možné shlédnout zdarma s reklamou.
Na stránkách YouTube se již nyní objevují zkrácené sestřihy různých televizních seriálů v maximálně délce deseti minut. Hlavní nabídku stránek však tvoří krátká videa natočená běžnými uživateli internetu.
YouTube se díky novým dohodám stává přímým konkurentem serveru Hulu, které patří společnostem News Corp a NBC Universal. Hulu na svých stránkách nabízí v plné délce pořady televizních stanic Fox, NBC a CBS.
YouTube jsou největšími internetovými stránkami pro sdílení videa, v srpnu je navštívilo více než 300 milionů uživatelů. Společnosti se však stále nedaří přilákal dostatek zájemců o reklamu, protože inzerenti nemají zájem nabízet reklamní kampaně spolu s neprofesionálním domácím videem. Proto se vedení snaží více spolupracovat s mediálními společnostmi.