Nabídkou bude T-Mobile konkurovat dalším satelitním platformám Digi TV, CS Link, UPC Direct, kabelové televizi UPC nebo internetové televizi O2. Televize od T-Mobilu využívá satelity Astra.

Základní nabídka čítá 43 kanálů za 449 korun měsíčně. Při podpisu smlouvy na dva roky získá zákazník přijímač za jednu korunu a bez aktivačního poplatku, jinak zaplatí 5999 korun. Základní nabídka s 18 kanály bude bez měsíčního poplatku, ale zákazník musí uhradit cenu přijímače i aktivační poplatek. Vedle toho operátor nabídne tři doplňkové balíčky.

Postavou reklamní kampaně T-Mobilu se stale americký herec akčních filmů Chuck Norris, který bude zároveň vystupovat i ve vánoční kampani operátora.

Skylink prodal v ČR a na Slovensku přes jeden milion karet pro příjem satelitní televize. Počet pravidelných předplatitelů se podle neoficiálních informací pohybuje okolo 200 tisíc, což znamená druhou příčku. Nejvíce předplatitelů, kolem 260 tisíc, má konkurenční Digi TV. Následují CS Link a UPC Direct.


Satelitní příjem využívá 29 procent domácností, a je tak druhým nejčastějším způsobem příjmu televizního signálu. Satelit by si podle Českého telekomunikačního úřadu vybralo 48 procent uživatelů, kteří uvažují o změně způsobu příjmu.

T-Mobile v současnosti má kolem 5,5 milionu uživatelů mobilních služeb. Vedle toho firma nabízí volání v pevné síti a připojení k internetu přes ADSL, kde má desítky tisíc klientů.

Související
Newsletter

Týden s technologiemi Otakara Schöna

Události posledního týdne ve světě technologií podle Otakara Schöna

Editor rubriky Tech Otakar Schön pro Vás vybírá nejzajímavější nebo nejzásadnější události ze světa technologií, které se odehrály v uplynulém týdnu. Každý pátek v podvečer najdete ve své mailové schránce.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru