Gary Shapiro je tváří CESu už patnáct let. Prezident a výkonný ředitel americké Asociace spotřební elektroniky v první den CESu uspořádal přednášku pro zahraniční novináře na které představil svou knihu The Comback a oficiálně zahájil celý veletrh.

Hlavním tématem přednášky Garyho Shapira byl důraz na inovace, které jsou spojené s rozvojem internetu a jeho pronikání do každodenního života. Z tohoto důvodu jsou pro šéfa CESu letos nejdůležitějším trendem internet v televizi a pomalý nástup inteligentních elektrospotřebičů a rozvodných elektrických sítí. Výrobci televizorů jsou dokonce o kousek dál, na letošním CESu se soustředili nejen na samotné připojení k internetu, ale na aplikace. Panasonic například nabízí přímo v televizoru možnost hrát poměrně propracované hry.

Zatím jste si přečetli 20 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Týden s technologiemi Otakara Schöna

Události posledního týdne ve světě technologií podle Otakara Schöna

Editor rubriky Tech Otakar Schön pro Vás vybírá nejzajímavější nebo nejzásadnější události ze světa technologií, které se odehrály v uplynulém týdnu. Každý pátek v podvečer najdete ve své mailové schránce.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru