Americké filmové studio Warner Brothers zkouší nový distribuční kanál pro prodej svých filmů. Začíná je nabízet prostřednictvím sociální sítě Facebook. Aplikace se ale nachází ve stadiu testování, k dispozici je proto zatím jenom ve Spojených státech. Čeští uživatelé Facebooku si tak musejí ještě počkat.

Američané zaplatí za filmy buď převodem, nebo prostřednictvím takzvaných Facebook Credits – virtuální měny, která se doposud dala použít především ve hrách typu Farmville nebo Mafia Wars. Za zhlédnutí jednoho filmu zaplatí uživatel 30 kreditů, resp. 3 dolary.

Facebook jako konkurence internetových videopůjčoven

Největší světová sociální síť má teď zhruba 600 milionů uživatelů, ve Warner Brothers si proto od nové služby slibují odpovídající nárůst počtu zhlédnutých filmů. "To, že dáváme filmy k dispozici uživatelům Facebooku, je přirozeným výsledkem našeho úsilí o rozšíření stávajících distribučních kanálů," dodal Thomas Gewecke, prezident Warner Bros. Digital Distribution.

Zatím jste si přečetli 80 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru
Newsletter

Týden s technologiemi Otakara Schöna

Události posledního týdne ve světě technologií podle Otakara Schöna

Editor rubriky Tech Otakar Schön pro Vás vybírá nejzajímavější nebo nejzásadnější události ze světa technologií, které se odehrály v uplynulém týdnu. Každý pátek v podvečer najdete ve své mailové schránce.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru