Americké filmové studio Warner Brothers zkouší nový distribuční kanál pro prodej svých filmů. Začíná je nabízet prostřednictvím sociální sítě Facebook. Aplikace se ale nachází ve stadiu testování, k dispozici je proto zatím jenom ve Spojených státech. Čeští uživatelé Facebooku si tak musejí ještě počkat.

Američané zaplatí za filmy buď převodem, nebo prostřednictvím takzvaných Facebook Credits – virtuální měny, která se doposud dala použít především ve hrách typu Farmville nebo Mafia Wars. Za zhlédnutí jednoho filmu zaplatí uživatel 30 kreditů, resp. 3 dolary.

Facebook jako konkurence internetových videopůjčoven

Největší světová sociální síť má teď zhruba 600 milionů uživatelů, ve Warner Brothers si proto od nové služby slibují odpovídající nárůst počtu zhlédnutých filmů. "To, že dáváme filmy k dispozici uživatelům Facebooku, je přirozeným výsledkem našeho úsilí o rozšíření stávajících distribučních kanálů," dodal Thomas Gewecke, prezident Warner Bros. Digital Distribution.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 20 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější z byznysu a finančních trhů?

Každý pátek od nás dostanete souhrn klíčových událostí doplněných o kontext. Autory jsou přední osobnosti Hospodářských novin: Jaroslav Mašek, Luděk Vainert, Milan Mikulka, Jana Klímová a Martin Ehl.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem příjmu newsletteru. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru
Newsletter

Týden s technologiemi Otakara Schöna

Události posledního týdne ve světě technologií podle Otakara Schöna

Editor rubriky Tech Otakar Schön pro Vás vybírá nejzajímavější nebo nejzásadnější události ze světa moderních technologií, které se odehrály v uplynulém týdnu. Každý pátek v podvečer najdete ve své mailové schránce.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem příjmu newsletteru. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru