Larry Page při oznámení hospodářských výsledků uvedl, že služba Google+ má po dvou týdnech již více než 10 milionů uživatelů, kteří dohromady každý den stisknout tlačítko "sdílet" miliardkrát. Google zároveň oznámil, že oproti původním plánům zavede dříve možnost zakládat firemní profily a další typy stránek, které nejsou spojené s konkrétní osobou. Před týdnem Google pouze uvedl, že firemní stránky chystá.

Ke změně přístupu Google dovedly tisíce žádostí firem včetně amerického Fordu, některá média a firmy navíc navzdory varování začaly zakládat profily pro svou značku. Google proto oznámil, že brzy zahájí omezené testování firemních profilů. Test má trvat několik měsíců. 

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Google oznámil překročení hranice 10 milionů uživatelů a miliardy sdílených informací za den. Do soboty tří hodin po půlnoci bude Google přijímat přihlášky k testování firemních profilů.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Týden s technologiemi Otakara Schöna

Události posledního týdne ve světě technologií podle Otakara Schöna

Editor rubriky Tech Otakar Schön pro Vás vybírá nejzajímavější nebo nejzásadnější události ze světa technologií, které se odehrály v uplynulém týdnu. Každé pondělí ráno najdete ve své mailové schránce.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru