Analytická společnost Forrester zveřejnila prostřednictvím agentury Reuters aktuální informace ze studie věnované tabletům. Základní zjištění studie uvádí, že se během roku 2011 prodá celkem 48,2 milionů tabletů. Většina z nich bude na sobě mít logo s nakousnutým jablkem. V USA má podíl Apple dosáhnout 80 procent, v Evropě má Apple přenechat konkurenci asi 30 procent trhu.

Zajímavé je geografické rozdělení trhu s tablety. Podle Forresteru je největší trh USA - představuje celou polovinu všech prodaných tabletů. Region EMEA (Evropa, Střední východ, Afrika) je druhý s 30 procenty globálních dodávek tabletů. Dalších 15 procent tabletů se prodá v Asii a pouhých 5 procent v zemích Jižní Ameriky.

Zatím jste si přečetli 30 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Týden s technologiemi Otakara Schöna

Události posledního týdne ve světě technologií podle Otakara Schöna

Editor rubriky Tech Otakar Schön pro Vás vybírá nejzajímavější nebo nejzásadnější události ze světa technologií, které se odehrály v uplynulém týdnu. Každý pátek v podvečer najdete ve své mailové schránce.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru