Server Econsultancy upozornil na výsledky výzkumu týkajícího se nákupního chování uživatelů iPadů a dalších platforem. Konverzní poměr u iPadu byl za srpen tohoto roku 3,82 %, u desktopů 1,9 %. Tato čísla ukazují, proč by se obchodníci měli zaměřit na optimalizaci svých e-shopů pro iPady a další mobilní zařízení.

Z mobilních zařízení lidé nakupují s větší ochotou, než ze stolních počítačů a notebooků. Data výzkumu byla pořízena v reklamní síti Affiliate Window na poměrně velkém vzorku více než 80 milionů návštěvníků a více než jednoho a půl milionu obchodů.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Uživatelé tabletů jsou pro obchodníky velmi cenní. Konverzní poměry u iPadu jsou dvojnásobné než u desktopů. Podle výzkumu ipadisté prostě chtějí nakupovat a celkový počet objednávek už je dokonce vyšší než z telefonů.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Týden s technologiemi Otakara Schöna

Události posledního týdne ve světě technologií podle Otakara Schöna

Editor rubriky Tech Otakar Schön pro Vás vybírá nejzajímavější nebo nejzásadnější události ze světa technologií, které se odehrály v uplynulém týdnu. Každé pondělí ráno najdete ve své mailové schránce.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru