Server Econsultancy upozornil na výsledky výzkumu týkajícího se nákupního chování uživatelů iPadů a dalších platforem. Konverzní poměr u iPadu byl za srpen tohoto roku 3,82 %, u desktopů 1,9 %. Tato čísla ukazují, proč by se obchodníci měli zaměřit na optimalizaci svých e-shopů pro iPady a další mobilní zařízení.
Z mobilních zařízení lidé nakupují s větší ochotou, než ze stolních počítačů a notebooků. Data výzkumu byla pořízena v reklamní síti Affiliate Window na poměrně velkém vzorku více než 80 milionů návštěvníků a více než jednoho a půl milionu obchodů.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Týden s technologiemi Otakara Schöna
Události posledního týdne ve světě technologií podle Otakara Schöna
Editor rubriky Tech Otakar Schön pro Vás vybírá nejzajímavější nebo nejzásadnější události ze světa moderních technologií, které se odehrály v uplynulém týdnu. Každý pátek v podvečer najdete ve své mailové schránce.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem příjmu newsletteru. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru