Hra ještě neexistuje, na trh se v nejlepším případě dostane za půl roku, ale už si ji objednalo čtyřicet tisíc lidí. Projekt Double Fine Adventure je první, který na svou realizaci získal prostřednictvím internetové služby Kickstarter milion dolarů a před sebou má ještě 30 dní, kdy může sbírat příspěvky.

Pokus získat finance na vývoj hry přímo od hráčů má potenciál ovlivnit celý herní průmysl. Úspěch firmy Double Fine, kterou vede legenda světa příběhových her Tim Schafer, už láká další známé vývojáře. Umožňuje jim pracovat na hrách, jaké chtějí hráči, ne jak jim diktují vydavatelé a jejich projektoví manažeři.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Legendární tvůrce příběhových her získal během jediného dne přes milion dolarů na tvorbu nové hry - nikdo zatím neví, o čem bude. Celý proces tvorby budou hráči sledovat v dokumentárním seriálu.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Týden s technologiemi Otakara Schöna

Události posledního týdne ve světě technologií podle Otakara Schöna

Editor rubriky Tech Otakar Schön pro Vás vybírá nejzajímavější nebo nejzásadnější události ze světa technologií, které se odehrály v uplynulém týdnu. Každé pondělí ráno najdete ve své mailové schránce.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru