Mladá technologická firma Survio získala investici od společnosti Webnode, za kterou stojí Vít Vrba. Za 1,5 milionu korun získal Webnode 35 % podniku.

Brněnské Survio, které se soustředí na vytváření on-line dotazníků a marketingových průzkumů, chce díky této investici expandovat ve světě. 

,,Dostat se do TOP 5 globálních poskytovatelů nástrojů pro tvorbu on-line dotazníků, považujeme za reálnou a zajímavou metu, které se nám jistě ve spojení s Webnode AG podaří dosáhnout," říká v rozhovoru pro IHNED.cz spoluzakladatel a jednatel Survia Ondřej Coufalík.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se