Firemní značka Outlook míří mezi běžné uživatele. Microsoft představil novou generaci webového e-mailu Outlook.com, která se po 16 letech odklání od zavedeného Hotmailu, vůbec prvního bezplatného e-mailu s webovým přístupem.

Microsoft jde s Outlookem přímo proti Gmailu od Googlu. Nová služba je propojená se sociálními sítěmi podobně jako Windows Phone, nabídne videokonference prostřednictvím služby Skype a slibuje pokročilé funkce pro správu pošty v podobě „chytrých“ akcí a pravidel – například automatického mazání starých newsletterů z online obchodů.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se