Česká pošta se již delší dobu výrazně podílí na realizaci českého eGovernmentu. Díky svému specifickému postavení (je stále „státním podnikem“) ale o příslušné zakázky nemusí soutěžit tak, jak by musely jiné subjekty. Stát jí jednoduše „přihrává“ příslušné zakázky tu zákonem, tu usnesením vlády.

Pro stát samotný je to jednodušší, rychlejší a asi i „bezpečnější“, než si komplikovat život nějakým vypisováním výběrových řízení. Je pak na České poště, zda zakázku zvládne realizovat sama, nebo si na ni sama najme subdodavatele. A také jakým způsobem si ho vybere.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se