Rady pro podnikání

Vyzkoušejte si nový portál zaměřený na malé a střední firmy

VÍCE O PORTÁLU

REGISTRUJTE SE ZDARMA

Crowdsourcing je jedno z módních slov reklamy a marketingu současnosti. v podstatě znamená využití moudrosti davu. Aneb jak praví klasické české přísloví "víc hlav víc ví". Jsou situace a oblasti, kde tento způsob objevování nápadů nefunguje úplně spolehlivě, a to třeba v oblasti vytváření a vynalézání něčeho opravdu nového nebo u programů politických stran.

Naopak lze tento marketingový styl velmi dobře využít ve firemním prostředí. S rozvojem komunikačních technologií se možnosti komunikovat „v davu“ neuvěřitelně rozšířily. Dnes můžete být na internetu okamžitě ve spojení s desítkami, stovkami i tisíci dalších lidí.

Jakmile vám tedy dojdou nápady, ať už pro název na nový produkt, pro nové logo, nebo vzhled webových stránek, můžete se obrátit na větší skupinu lidí, kteří vám poskytnou nejvýhodnější nabídky a návrhy.

Jaké portály v České republice na principu crowdsourcingu fungují? Co vše lze zde najít? Jaké jsou další praktické příklady marketingového využití crowdsourcingu?

Odpovědi na tyto a další otázky najdete na portálu pro malé a střední firmy ProByznys.info:

Zbývá vám ještě 60 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se