"A tenkrát mě to napadlo," vykřikne dramaticky Vladimír Čejka, a toto zvolání zazní během pozdního odpoledne v industriálním prostoru pražského činžáku poprvé, nikoli však naposled. Čejka představuje svůj reflexní trojúhelník, který v případě nehody řidič jen rychle "plácne" na havarovaný vůz.

Je prvním z desíti začínajících podnikatelů, kteří v rámci soutěže adVENTURE představují své nápady, kterým nechybí inovativnost, ale postrádají investice.

Tři nejlepší z nich získají pomoc zkušených odborníků z nadnárodních firem, která by je k větším finančním prostředkům měla nasměrovat.

 

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se