Rozvoj nové generace tiskáren jde rychleji než vymýšlení nástrojů pro jejich kontrolu. A to může být problém, varuje expert na 3D tisk Markus Kückelhaus, který tiskárny testuje pro společnost DHL.

"Na internetu již můžete najít třeba první digitální modely zbraní a nepochybně budou přibývat lidi, které napadne zkoušet je vyrobit," říká.

Podle dostupných informací se o 3D tiskárny intenzivně zajímají vojáci…

Ano, zejména americká armáda vidí velký potenciál využití této technologie v neobydlených oblastech, kde je logisticky náročné mít zajištěn přísun náhradních dílů. Takže zkouší experimentovat s 3D tiskárnami, pomocí nichž si mohou na počkání tisknout, co potřebují.

A to třeba rovnou součástky ke zbraním. Ostatně právě tyto schopnosti tiskáren patří k těm, které vyvolávají největší otazníky.

Zatím jste si přečetli 50 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru