I dalekohledy mohou být prošpikované nejmodernějšími technologiemi a připomínat digitální fotoaparáty. Přesvědčení o tom jsou v přerovské Meoptě, slavném podniku, který poslední dva roky zažívá nebývalý rozmach. A sportovní optika, kterou vyváží do celého světa, je jedním z klíčů k úspěchům firmy.

"Jde o spojení možností optiky a elektroniky, různých aplikací, které dneska jsou k dipozici – třeba na iPhonu. Tak proč to nemít na dalekohledu? Myšlenky tu jsou a také reálné představy," řekl HN generální ředitel Meopty Vítězslav Moťka.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se