Každoročním rituálem po představení nových telefonů společnosti Apple je okázalé zklamání nad tím, jak neinvenční a jak předvídatelné jsou. Kde je ta revoluce, kde je ta posedlost, která rozdírala do krve kvartální výsledky konkurenčních společností, táží se analytici a často i uživatelé.

Pravda je, že od zjevení iPhonu v roce 2007 se vývoj mobilních telefonů pohybuje opět v drobnějších, předvídatelnějších krůčcích. Ta tam je fascinace kvalitním dotykovým rozhraním, skleněným vícedotykovým displejem a možnost používat internet v plné verzi, nikoliv ve zprzněném wapu, který se k nám v polovině desetiletky snažili tlačit mobilní operátoři v panice, aby se nestali pouhou přepravní trubkou, komoditou dopravující cizí služby bez možnosti přiživit se na nich spravedlivou telekomunikační mnoha set procentní marží.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se