Marketingové týmy to nemají lehké. Když chtějí šokovat, nesmí znechutit, a když chtějí pobavit, neměly by svůj produkt ztrapnit. V Kmartu i Olympusu měli tentokrát namále, ale reklamy nakonec dopadly dobře, soudě podle reakcí veřejnosti.

Obě také mají šanci stát se virovými (tedy „virálními“) videi a obletět sociální sítě. Než je ale budete sdílet, podívejte se na zbytek výběru – co se o vás neznámí lidi dozvědí z vašich profilů? A co teprve vaši přátelé, tedy „přátelé“?

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se