Mezi ostatními českými start-upy se firma ADM vymyká hned v několika ohledech. Je relativně stará – na trhu působí už deset let, vznikla dokonce ještě o osm let dříve. A na rozdíl od většiny mladých průkopnických firem nepodniká v IT, ale ve zdravotnictví.

Jedno má ale s ostatními společné – snaží se prosadit pomocí technologie, která byla v době jejího vzniku v oboru opravdovou novinkou.

Onou pilotní technologií je pro brněnskou ADM metoda představující alternativu k zubním náhradám – takzvaným můstkům. "Předtím měl pacient na výběr ze dvou metod – klasického můstku, který se nasadí na obroušené sousední zuby, nebo implantátu, který je, laicky řečeno, hmoždinkou a šroubem, na kterém je upevněn chybějící zub. My na to ale jdeme jinak – takzvaně neinvazivně," vysvětluje business development manažer ADM Radoslav Trautmann.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se