Tak trochu návrat k „mainstreamu“ chystá v dalších měsících a letech společnost Elton hodinářská. Výrobce hodinek značky Prim s více než půlstoletí dlouhou tradicí se v posledních letech soustředil na vývoj, výrobu a servis hodinek na zakázku. Tento prémiový segment chce firma ve své strategii dál zachovat. Už ale nemá být tolik klíčovou aktivitou značky.

„Před pěti lety se tato firma vydala cestou soustředění se na mechanické strojky, kvalitní hodinky, originály. Ukázalo se ale, že to firmu úplně neuživí,“ říká teprve měsíc ve funkci ředitele Eltonu usazený Zdeněk Löffelmann. Ve firmě s pěti desítkami zaměstnanců areálu v Novém Městě nad Metují vlastní zároveň zhruba pět procent akcií.

Mnohamilionové investice do výroby posledních let přinášejí na zisku zatím pouze statisíce korun, tržby dosáhly loni 44 milionů korun. Podle Löffelmanna je dnes celá firma, aby dobře fungovala, nastavena na dvojnásobek obratu.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se