Jana Studničková povede divizi Komunikace a Brand managementu se zodpovědností za marketingovou komunikaci a značku O2, sponzoring & CSR, interní a externí komunikaci a také za Nadaci O2. Současně se bude věnovat plnému rozvoji nového positioningu společnosti O2 a konceptu "Objevování/ Discover", který by měl být viditelným nosičem změn v O2.

Jana Studničková má bohaté zkušenosti ve vedoucích pozicích významných firem v České a Slovenské republice. Vedení společnosti O2 Slovakia posílila v lednu 2014, kde působila na pozici ředitelky pro marketing. Během roku 2013 byla jedním z klíčových členů týmu, který pod značkami PPF Mobile Services a Revolution Mobile připravoval projekt čtvrtého operátora pro český trh. Jako Chief Commercial Officer byla zodpovědná za přípravu produktového portfolia, marketingovou komunikaci, PR i prodejní kanály.

Předtím pracovala pro skupinu PPF ve společnosti SAZKA sázková kancelář jako Marketingová a obchodní ředitelka v době konsolidace firmy. Podílela se na úspěšném ozdravení společnosti a odpovídala za prodejní síť, marketingové portfolio a komunikaci. V minulosti pracovala pro společnost MobilKom / U: FON jako Marketingová a obchodní ředitelka a ve skupině Penta Investments, kde byla zodpovědná za komunikační aktivity skupiny a oblast marketingu.