Xiaomi se stává globální značkou. Firma otevřela svůj on-line obchod pro USA, Velkou Británii či Německo, ale neprodává v nich telefony. Místo toho Xioami nabízí příslušenství, na kterém dokáže vydělávat více než na prodeji levných telefonů. V nabídce firmy jsou i televizory a my jsme měli možnost otestovat už druhou generaci Xiaomi Mi TV s Ultra HD rozlišením.

Při prvním pohledu na čínské obchody je na televizi Mi TV 2 nejzajímavější cena. Za televizor s 49“ úhlopříčkou a UltraHD rozlišením totiž čínští prodejci chtějí v přepočtu asi 20 tisíc korun. V české praxi ale cena výrazně stoupá – k 21% DPH je nutné přičíst 14 % cla a hlavně dopravu, které cenu televize v podstatě znásobí. I proto se v Česku dá Xiaomi Mi TV 2 koupit za odpovídajících 30 tisíc korun. V ceně je však i kvalitní soundbar a bezdrátový subwoofer. Ale také řada věcí, které používání televize v Česku komplikují.

Zatím jste si přečetli méně než 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Týden s technologiemi Otakara Schöna

Události posledního týdne ve světě technologií podle Otakara Schöna

Editor rubriky Tech Otakar Schön pro Vás vybírá nejzajímavější nebo nejzásadnější události ze světa technologií, které se odehrály v uplynulém týdnu. Každý pátek v podvečer najdete ve své mailové schránce.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru