Slovenská společnost Sygic se do povědomí uživatelů zapsala především svojí offlinovou navigací. Sygic GPS Navigation patří k celosvětově nejstahovanějším aplikacím tohoto typu. K dnešnímu dni si ji do svého zařízení s Androidem, iPhonem nebo Windows Phone nainstalovalo přes 100 milionů zákazníků.

Kromě koncových uživatelů oslovuje Sygic také firemní sektor. Poskytuje speciální navigační řešení šité na míru taxi službám, firmám podnikajícím v nákladní dopravě, zkrátka společnostem, které disponují rozsáhlými vozovými parky. Aktuálně využívá byznysové aplikace Sygicu přes 1500 flotil vozidel s více než 200 000 řidiči ze 65 zemí.

IBM DWH banner ihned cz 675x107 v1

 

 

 

„Mezi významné zákazníky našich profesionálních řešení patří například policie v Německu a Brazílii, hasičské sbory v USA, sanitky v Austrálii a na Novém Zélandě nebo největší americký poskytovatel satelitní televize. Naše řešení také úspěšně využili například organizátoři letních olympijských her v Londýně,“ vyjmenovává dosavadní obchodní úspěchy Martin Strigac, divizní ředitel společnosti Sygic, jenž má na starost firemní sektor.

Pokud chce dnes firma zvládnout takový nápor klientů a dále růst, neobejde se bez investic do moderních IT technologií. V Sygicu se proto pro posílení a zefektivnění marketingových aktivit rozhodli pro implementaci inovativní platformy e-commerce z dílny IBM, a to řešení SilverPop. Výhod přináší celou řadu – kromě automatické distribuce kampaní k nim patří například tvorba rozsáhlých analýz a reportů.

Chcete se dozvědět více o řešeních od IBM? Klikněte sem.

S platformou SilverPop jsme vás již seznámili zhruba před měsícem, v rozhovoru se zástupcem jedné z firem, které řešení na této bázi vyvíjejí. Martin Strigac se s námi tentokrát podělil o zkušenosti z pohledu společnosti, jež moderní marketingové nástroje aktivně využívá a jejich možnosti využití dále rozvíjí.

Jak významné jsou pro váš obchodní model e-mailové kampaně?
E-mailové kampaně jsou významnou součástí naší marketingové komunikace. Oslovovat miliony klientů už opravdu není možné bez pomoci kvalitního marketingového nástroje. Možná ještě důležitější než samotné oslovení je však možnost přehledného vyhodnocení výsledků kampaně a transformace získaných dat do srozumitelných informací.

Jak jste e-mailové kampaně realizovali před nasazením řešení SilverPop?
Pro realizaci e-mailových kampaní jsme používali konkurenční řešení, která nám však v průběhu času nedokázala poskytovat dostatečnou funkcionalitu, již od e-mailového marketingového systému požadujeme.

Můžete být trochu konkrétnější v tom, co vás přimělo ke změně?
Tou hlavní silou bylo využívání nové funkcionality automatizovaných programů a pokročilé statistiky.

Vybírali jste z více řešení?
Ano, vybírali jsme ze čtyř řešení, která jsme identifikovali jako vyhovující našim požadavkům.

V jakých parametrech tedy řešení IBM SilverPop zvítězilo?
E-mailový systém SilverPop nám nejvíce vyhovoval z pohledu nabízených funkcionalit, rychlé implementace a cenového modelu.

Jak vypadá nasazování takového řešení v praxi?
Společnost IBM nám poskytla on-boarding program, ve kterém jsme se v pravidelných termínech prostřednictvím telefonických workshopů seznamovali s ovládáním systému. Přístupy do systémů jsme získali na samém počátku, nebylo tedy třeba čekat na implementaci.

Nakolik změna ovlivnila vnitřní procesy firmy a chování zaměstnanců?
Systém SilverPop nám umožnil využití pokročilých technik e-mailového marketingu, díky čemuž se zlepšily a zjednodušily vykonávané aktivity. Automatizované procesy nám umožnily odlehčit obchodní tým od nadbytečné komunikace a zvýšily tak efektivitu prodeje.

Co dalšího změna přinesla?
Díky novému e-mailovému systému jsme vedle přesnějších statistik a rozsáhlých možností automatizace získali lepší přehled o požadavcích zákazníků.
Také se nám podařilo zvýšit míru doručitelnosti našich e-mailů zákazníkům.

Vidíte ještě potenciál pro další rozvoj a zkvalitňování e-mailových kampaní?
V poslední době jsme se orientovali na přípravu nových responzivních e-mailových šablon. Právě díky přehledným reportům a statistikám vidíme, kde naše aktivity můžeme ještě zlepšovat.

Text nevyjadřuje názor redakce