Čínské Meizu zanechalo se svým "phabletem" m1 note za šest tisíc dobrý dojem hlavně díky kvalitnímu Full HD displeji, ale celkové hodnocení telefonu srážely ústupky, které musel výrobce kvůli nízké ceně udělat. U nástupce velkého telefonu nazvaného m2 note s úhlopříčkou 5,5 palce dokázal výrobce srazit cenovku ještě o tisíc korun níže. Zůstal kvalitní displej i elegantní design a navíc přibylo tlačítko citlivé na sílu stisku. Telefonu ale citelně klesl výkon.

Designově se m2 note oproti předchůdci v podstatě nezměnil. Meizu tak má elegantní bílé plastové tělo, které obepíná přední černou stranu, na které se nachází jedno oválné tlačítko. Výrobce si navíc dal záležet na tenkých rámečcích. Displej tak zabírá téměř 73 procent čelní plochy telefonu.

Bude se líbit Může vadit
Nízká cena Chybí LTE v 900 MHz
Kvalitní displej Chybí NFC
"Citlivé" tlačítko     Pomalejší odezva systému

Zatím jste si přečetli 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Týden s technologiemi Otakara Schöna

Události posledního týdne ve světě technologií podle Otakara Schöna

Editor rubriky Tech Otakar Schön pro Vás vybírá nejzajímavější nebo nejzásadnější události ze světa technologií, které se odehrály v uplynulém týdnu. Každý pátek v podvečer najdete ve své mailové schránce.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru