Do diskontních prodejen Lidl chodíme obvykle nakupovat potraviny. Příští týden tam mnozí zamíří za kvalitní audiotechnikou. Podle odborníků se trh nasytil malými reproduktory s technologií Bluetooth a prostor se otevírá něčemu lepšímu − reprosoustavám, které se s počítači, mobilními telefony či tablety spojují přes wi-fi.

Díky wi-fi nabízí lepší zvuk než obyčejné bezdrátové reproduktory s Bluetooth i zajímavé možnosti propojení většího počtu reproduktorů do jednoho celku v rámci celého domu. Na tuto vlnu naskočí i obchodní síť Lidl s reproduktory SilverCrest Multiroom.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se