Najít nové nebo udržet dosavadní zákazníky je vzhledem k silné konkurenci pro banky stále obtížnější. Podle výzkumu České bankovní asociace z roku 2014 sice změnila banku pouze tři procenta klientů, sedmnáct procent z nich ale začalo využívat služby dalšího bankovního domu. Nelze tedy vyloučit, že se časem rozhodnou pouze pro jediný z nich. Bankám navíc konkurují i některé nefinanční společnosti.

Pud sebezáchovy proto nutí bankovní domy věnovat velkou pozornost inovacím, jejichž cílem je poskytnout klientům co nejrychlejší, nejpohodlnější a zároveň nejlevnější přístup k produktům nebo službám, ale také k informacím, které od bank vyžadují.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se